قديم 2012-05-22, 07:19
رقم المشاركة : 1  
samirino
:: سوفت ماسي ::
افتراضي إختار آدم ماهر اللعب للمنتخب الهولندي بدل المنتخب المغربي

إختار آدم ماهر اللعب للمنتخب الهولندي بدل المنتخب المغربي

إختار آدم ماهر اللعب للمنتخب الهولندي بدل المنتخب المغربي

أشاد اللاعب المغربي الأصل آدم ماهر بالدعم الذي يتلقاه من اللاعب المخضرم خالد بلحروز بعد أن اختير للقائمة الأولية للمنتخب الهولندي.




Maher verkiest Nederland boven Marokko

AMSTERDAM - Adam Maher verkiest de Nederlandse boven de Marokkaanse 'voetbalnationaliteit'. De achttienjarige middenvelder van AZ wilde de knoop doorhakken nu hij in de 27-koppige voorselectie van Oranje voor het EK zit.

Foto: ProShots
Bekijk video
Bondscoach Bert van Marwijk reageert verheugd op de keuze van Maher: “Uiteraard hebben wij Adam in alle vrijheid laten beslissen'', benadrukt hij.
''Gezien zijn geweldige talent zijn wij verheugd dat hij voor Oranje heeft gekozen”.
“Voor mijn ontwikkeling is het goed als ik Europese kampioenschappen en WK’s speel”, zegt de in de Marokkaanse stad Ait Ikou geboren Maher zelf in De Telegraaf.
“En met deze jongens om me heen voel ik dat ik stappen maak. Ik probeer heel veel op te steken van Wesley Sneijder, Mark van Bommel en Robin van Persie. Van iedereen eigenlijk.”
Ook als Maher de definitieve EK-selectie niet haalt, zal hij zich beschikbaar stellen voor het Nederlands elftal.
"Alleen hoef ik het besluit dan nog niet officieel kenbaar te maken. Ik heb het daar met mijn familie uitgebreid over gehad. En dit lijkt me het beste.”

Transfer

Eerder deze maand werd Maher, die over een Nederlands en een Marokkaans paspoort beschikt, uitgeroepen tot Talent van het Jaar in de eredivisie, een beloning voor het seizoen waarin hij zijn doorbraak beleefde.
In gesprek met NUsport vorige week liet de AZ-middenvelder weten open te staan voor een transfer. “Mijn gevoel zegt dat ik een stap hoger aankan. Een voorkeur voor een competitie heb ik niet.”
إضافة رد
 

مواقع النشر (المفضلة)


إختار آدم ماهر اللعب للمنتخب الهولندي بدل المنتخب المغربي


« الموضوع السابق | الموضوع التالي »


الانتقال السريع


الساعة الآن 19:27
المواضيع و التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي منتديات سوفت الفضائية
ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ( ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر )
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2023, vBulletin Solutions, Inc